תהליך הסבה לגז

מיכל גז
 
גפ"מ מאוחסן כנוזל בלחץ ולכן המיכלים תוכננו לעמוד בפני השפעה גבוהה וטמפרטורות קיצוניות. המיכל מצויד במספר שסתומי הגנה וניתן למילוי של מקסימום 80% בשל נטייתו של הגפ"מ להתרחב מעט במצבים מסויימים. מיכלים צריכים להיות מותקנים באופן קבוע ברכב, בדרך כלל בתא המטען וקיימים בשתי צורות עיקריות:
 
1. מיכל גלילי, ממוקם בדרך כלל בתא המטען צמוד למושבים האחוריים ותופס כ-15% מנפח תא המטען. מיכל זה מגיע גם עד נפח של 140 ליטר וניבחר על פי מבנה הרכב.
 
2. מיכל גלגל, ממוקם במקום הגלגל הרזרבי בתא המטען. מיכל זה אומנם מציע נפח קטן יותר ברוב המקרים אך משאיר את תא המטען פתוח לגמרי.
לעיתים ניתן להתקין את המיכל בתחתית הרכב בהתאם למרווח הגחון.

לעיתים ניתן להתקין את המיכל בתחתית הרכב בהתאם למרווח הגחון.
 
פיית תדלוק
 
פיית תדלוק הגז מותקנת באופן קבוע לגוף הרכב במיקום נוח בדרך כלל על הפגוש האחורי, במקרה של רכבי 4×4 פיית התדלוק יכולה להיות מותקנת על מוט הגרירה.
 
מתג ומד דלק
 
מתג זה מותקן בדרך כלל מעל לוח המחוונים במקום נוח ומאפשר מעבר יזום בין הדלקים בלחיצת כפתור, שתי נורות חיווי אשר מראות את סוג הדלק בו מונע הרכב וארבע נורות חיווי המציגות את כמות הגז במיכל.
 
רכיבי מנוע
 
במבט תחת מכסה המנוע אתה עשוי להבחין שנוספו מספר חלקי מערכת הגז, בדרך כלל יכללו מספר צינורות, יחידת מזרקים, מאדה ויחידת בקרת מחשב.
תהליך הסבה לגז
 
כבר יש לך רכב מונע בנזין, רוב הסיכויים שאתה יכול להסב את הרכב שלך באופן מיידי ולהתחיל ליהנות מהיתרונות הכלכליים והסביבתיים של הנעה בגז תוך יום אחד!
 

לייעוץ לפני הסבה או רכישת רכב לחץ כאן!
 
התקנת מערכת גז ברכב אינה מצריכה שינויים גדולים ושומרת על מערכת הבנזין המקורית מוכנה לשימוש בכל עת.

בסיום ההתקנה רכבך יהפוך דו-דלקי, בעל מערכת הזרקת גפ"מ, אשר נכנסת לפעולה בצורה אוטומטית לאחר הנעת הרכב על בנזין.
 

תהליך הסבה לגז מקצועי ומדויק חשוב לא פחות ממערכת מתאימה,​לכן יש לבצע הסבה אך ורק אצל מתקין מורשה ובעל ניסיון !